5 sliktākās automāšīnas pasaules vēsturē

Lasīt rakstu


5 sliktākās automāšīnas pasaules vēsturē

Dzīvesstils Raksts pievienots: 2021. gada 12. decembrī

5 sliktākās automāšīnas pasaules vēsturē

Tik slikti auto, ka tiem nevajadzētu nemaz eksistēt


Automašīnas iztrādes process, sākot no pirmās skices, līdz atslēgu buntītes nodošanai laimīgajam pircējam, ir gaužām sarežģīts un laikietilpīgs, tomēr, ja tas tiek darīts pareizi, tad starp spēkratu modeļu tūkstošiem varam ieraudzīt arī tādas ikonas kā Porche 911, Ford Mustang, Dodge Charger un citus.

Pasaules auto ražotāji gadu desmitiem ir mūs lutinājuši ar lieliskiem modeļiem un fantastiskiem tehniskajiem risinājumiem, taču uz katru izcilo transportlīdzekli, kas jebkad uzbūvēts ir neskaitāmi citi, kuri ir vienkārši briesmīgi. Arī mūsdienās, kad šķiet, ka lielākā daļa ražotāju ir pilnveidojuši un noslīpējuši savu ražošanas mākslu, joprojām tiek ražotas arī neuzticamas, šausmīgi vadāmas un visnotaļ neglītas automašīnas.

Tātad, bez turpmākas runas, apskatīsim piecas no sliktākajām automašīnām, kas jebkad ražotas.

PT Cruiser

PT Cruiser patērētāju atsauksmju lapa varētu dublēties kā jauno traģi-komiķu atlases lapa, viens no recenzentiem raksta: “Šis auto burtiski mēģina mani nogalināt! Tas bez iemesla izslēdzas jebkurā laikā, pat ar ātrumu 120km/h. Signalizācija arī bez jebkāda iemesla skan, kad vien vēlas, pat braukšanas laikā bez iemesla mēdz ieslēgties skaņas signāls.”

Brīdī, kad PT Cruiser parādījās tirgū, tā retro izskata stils dažiem šķita pievilcīgs, taču pamazām, gadiem ejot, nabaga autiņam atklātas arvien vairāk veselības problēmas, līdz ar ko nokļūšana šādā topā ir likumsakarīga.

Pontiac Aztek

Pontiac Aztek tika prezentēts 2000. gadā, kad pasaules tirgū pamatīgi ielauzās SUV virsūves tipa auto, šim auto vajadzēja izglābt visu Pontiac iesūnojušo divīzīju, taču tas izrādījās kā pēdējā nagla zārkā vienam no vecākajiem General Motors brendiem.

Kad tas tika palaists tirgū, visi uzreiz izcēla tā šausmīgo dizainu dēvējot to par vienu no neglītākajām automašīnām, kas jebkad uzbūvēta. Kopējais auto izskats tai lika izskatīties deformētai un biedējošai.

Suzuki X-90

Deviņdesmitajos gados kāds no Suzuki uzskatīja, ka tā ir lieliska ideja izveidot praktisku sporta automašīnu, tas rezultējās ar Suzuki X-90 izveidi - divvietīgs SUV automobīlis.

Uz papīra ideja, šķiet, neslikta, bet brīdī, kad X-90 iznāca, visi saprata, cik šis modelis ir neizdevies. X-90 nebija nedz praktisks sadzīviskā lietošanā, nedz sportisks braukšanā. Tā 1,6 litru un 94 zirgspēku motors 90km/h ātrumu sasniedza kaut kur pusceļā starp Rīgu un Jelgavu, tam par labu nenāca arī tas, ka vizuāli auto ir neglīts un tā priekšpuse no aizmugures ir grūti atšķiramas.

Reliant Robin

Reliant Robin ir auto, kas ikvienam cilvēkam liek saķert galvu un aizdomāties - ko pie velna domāja ražotājs.  Šis jokainais trisriteņu spēkrata eksperiments ir  nosaukts arī par visu laiku sliktāko britu autobūves ražojumu.

Viss slikti gan ar šo auto nav. Tas bija īpaši viegls un priekš savas mazās uzbūves, niecīgā motora tilpuma, bija spējīgs sasniegt pat 130km/h lielu ātrumu, un tajā pat laikā bija ļoti ekonomisks , žēl gan, ka šīs pozitīvās iezīmes ātri vien dzēš fakts, ka normālā satiksmē auto ir teju nevadāms, to pierādā arī fakts, ka neskaitāmas reizes fiksēti gadījumi, kad auto pagrieziena laikā, pat pie salīdzinoši nelieliem ātrumiem, apgāžās uz sāniem.

Yugo GV

Neviens sliktāko spēkratu tops nav iedomājams bez šī Dienvidslāvu ražojuma. Yugo tika izstrādāts kā automobīlis ikvienam, līdz ar to arī vienīgais, uz ko tā ražotāji bija koncentrējušies ir tā spēja tikt no viena punktu uz otru, viss cits bija tikai tāpat vien - skata pēc.

Yugo ārējais dizains ir acu apgrūtinošs, taču šausmīgāks par to ir tā interjers, kurš pilnībā veidots no plastmasas, odziņu visam dod arī paklāja elementi viscaur salonā. Auto veiktspēja arī ir visai ierobežota. 1.1L motors spēj ģenerēt 55 zirgspēkus, kas masīvo Yugo spēj vien knapi pavilkt uz priekšu.